از سوي ژوزه مانوئل اعلان شد؛ ليست بازيکنان پرسپوليس براي ديدار با سايپا
 
کلبه فراقط!!!
سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       


ژوزه مانوئل پس از تمرين امروز نام 8 بازيکن را از ليست خود براي ديدار مقابل سايپا خط زد.


 تيم فوتبال پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فردا در ورزشگاه آزادي به مصاف سايپا خواهد رفت، از همين رو پس از تمرين امروز مانوئل ژوزه نام فشنگچي، علي عسگر، غلامرضا رضايي را به دليل مصدوميت اسماعيل‌زاده، کريمي، داستاني، قدمي و سيف‌اللهي را به دليل مسايل فني از ليست خود خط زد.

پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز راهي هتل المپيک شدند و موقع صرف غذا با بازيکنان تيم ملي نوجوانان برخورد گرمي داشتند. بازيکنان پرسپوليس صعود تيم ملي نوجوانان کشورمان به جام جهاني به دوستي‌ مهر و بازيکنان اين تيم تبريک گفتند و براي آنها در ديدار برابر ازبکستان آرزوي موفقيت کردند. همچنين ژوزه مانوئل نيز به دليل موفقيت تيم ملي نوجوانان ايران به کادر فني و بازيکنان اين تيم تبريک ويژه‌اي گفت.

گرفتن عکس يادگاري و شوخي و خنده در هتل المپيک در حاشيه ديدار قرمز‌پوشان با بازيکنان تيم ملي نوجوانان و راهنمايي برخي از بازيکنان پرسپوليس به اعضاي تيم نوجوانان جالب بود.

تيم ملي نوجوانان کشورمان موفق شد با پيروزي 5 بر 1 مقابل استراليا راهي جام جهاني شود.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان